13 mars 2011

Lite info

go kväll ;) (elr vad säger man ?)
har precis kollat på solsidan :) hahahah , ove sundberg ! nu håller jag på att se på ponnyakuten. missade ju det på tv förut. efter det ska jag väl kika runt lite på datorn å så , å sen ska jag sova :)

stallet blir nog jättebra . skönt att ha lite plats till alla täcken som är överallt. å det blir ju inte direkt mindre saker . snarare mer ;D fårse om jag kan fixa nån bild nåndag , när det är målat. på insidan ska det målas i veckan :) fast utsidan (den som är in mot stallet) får vi se hur vi gör med.

tänkte fixa nån lyx/bydget grej imorgon tror jag. eller nån outfit bild elr så. för övrigt så är ni vääääldigt dåliga på att kommentera :( aja baja !
sen har jag även kommit på att jag aldrig lägger upp bilder :o måste bli mkt bättre med det :) men kan vi inte göra så att om jag lägger upp mer bilder så kan ni börja kommentera mer ? :D hihi , smart va ? (a)

Haidå

Min lilla katt :) söt som han är :) Ludde <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar