31 mars 2011

Emilia gästbloggar

Hej! Nu bloggar jag hos Evelina! Kul va? :D

Jag tänkte att jag kan skriva lite om hur jag och Evelina blev kompisar, typ eller nåt! Det började med att jag (för ca ett årsedan) flyttade till Undenäs, och bytte till Karlsborgs skola. Jag var här och hälsade på en gång. Då minns jag att Evelina var MINILITEN. Typ 130 cm lång. Ännu pluttigare än vad jag var! Haha, jag var typ nästan 150 cm tror jag. haha, fattar ni vilken plutt hon va? Aja, iaf, jag tyckte hon var lite konstig. Dessutom var hon negerbrun, och såg ut som en asiat. Fast rolig! (Förlåt eve..) Hon sprang omkring hela tiden och vek flygplan och la folks hårstrån i det, sedan flög hon iväg dom. Hm..

Vi flyttade till vårat nya hus på våren, och hela sommaren 2010 gjorde jag och Evelina roliga saker. Vi träffades nog varje dag! Jag kan inte räkna upp alla roliga minnen vi fick, på bara NÅGRA månader. Haha, sen hade vi jättekul när skolan började osv. Och så har det fortsatt! haha, vi är BÄST :D:D:D:D:D


(nu kommer ju ni tro att jag är helt knäpp men aja.. man blir ju som man umgås nivet ? ;D )/Evelina )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar