22 mars 2011

Hår = blont ?

Kom nyss hem från skolan :) en timme tidigare ! haha , för asså vi hade nationella prov i no del 2 . egentligen slutade provet halv 3 , men jag blev klar exakt 14.14 å bussen går 14.15 :o haha , så precis när jag skulle gå över vägen till busshållplatsen så kommer bussen :D snacka om timing ! ? ;D

-----

Vet ni ? jag vill färga håret blont . men asså jag har ju typ svarta ögonbryn :( å mellan/jusbrunt hår . å det är såååå inte snyggt att ha svarta ögonbryn + blont hår . tkr jag iaf . så jag vill färga mina ögonbryn men det känns ju lite fjortis ? eller ? å sen vet jag ju inte om jag passar i blont  hår även fast jag färgar ögonbrynen ljusbruna/mörkblonda ? jag vill typ ha den färgen på mitt hår som jag hade när jag va liten .

Men tror ni att jag skulle passa i blont hår ? om jag färgar ögonbrynen lite ljusare .?


Haidå

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar